وبگاه شخصی محسن یزدی
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
وبگاه شخصی محسن یزدی
آموزش اجرای یک نرم افزار و یا یک فایل PDF و ... در پاورپوینت
اگر قصد اجرای یک فایل مجزا مانند PDFوWordوExelو ... یا قصد باز کردن یک عکس ، موسیقی ، فیلم ، فشرده ، فایل HTML ذخیره شده و هر گونه فایلی را در داخل پروژه پاورپوینت را دارید و همچنین دوستانی که می خواهند در هنگام اجرای پروژه پاورپوینت یک نرم افزار نصب شده بروی کامپیوتر را همزمان باز کنند می توانند با ایجاد یک پیوند بین پاورپوینت و آن نرم افزار یا فایل مورد نظر بدون بستن پاورپوینت و خارج شدن از آن همزمان آن فایل و یا آن نرم افزار را اجرا کنند . توجه داشته باشید که برای این کار حتماً باید آن نرم افزار مزبور و نرم افزار اجرا کننده آن فایل در آن کامپیوتر نصب شده باشد وگرنه فایل اجرا نخواهد شد .
اکنون برای انجام این به زبانه Insert در پاورپوینت رفته و روی کمه Action کلیک کنید .



 

 

با این کار پنجره Action Setting باز شود . حال که با ایجاد دکمه و اعمال پیوندهای حرکتی برای دکمه آشنا شدید اگر می خواهید که هنگام اجرای پروژه یک نرم افزار که در کامپیوتر شما نصب می باشد احرا شود باید گزینه Run

Program

را انتخاب کنید و با زدن دکمه Brows پنجره باز می شود و شما باید فایل Exe. ان نرم افزار به انتخاب کنید تا نرم افزار به پروژه و دکمه شما لینک شود .

 

اگر قصد دارید یک فایل غیر اجرایی مثل PDF را به نرم افرار پاورپوینت لینک کنید باید در قسمت پایین پنجره در روبروی قسمت File Name   منوی کرکره ای را باز کرده و گزینه All Files را انتخاب کنید .

با این کار هر گونه فایلی و فرمتی را که در کامپیوتر خود ذخیره کرده اید را می توانید به نرم افزار پاورپوینت لینک کنید و هنگام اجرای پروژه بدون خارج شدن از برنامه فایل اجرا می شود و پس از انجام کار خود می توانید آن را ببندید و پروژه پاور پوینت خود را ادامه دهید .